Wednesday, September 28, 2016

Binêre Opsies Review Forum

Ek kan nie kommentaar lewer as iemand wat hierdie stelsel onlangs gebruik (en gebruik gemaak van hul 60 dae geld terug waarborg!). Meld gee toegang tot 'n webwerf wat die seine toon, sowel as 1 minuut en 15 minute seine. Die 1 minuut seine Ek het nie die moeite met soos hulle beveel die gebruik van die 15min seine. My resultate het getoon geen voordeel vir die gebruik van die 15 minute seine, in werklikheid meer dikwels as nie jy kan dit gebruik as 'n sein na die teenoorgestelde te doen! Hulle bied ook 'opgraderings' vir ekstra geld, om 'selfs meer akkurate seine, wat ek nie voordeel het nie van. Tydens die aanvanklike aanmelding proses wat jy aangebied hierdie opgraderings vir 'n prys wat begin by meer as $ 200 dollar, en dan wanneer jy nie het gesê, kom neer op sowat $ 60, wat ten spyte van wat beskryf word as die laaste kans om dit te koop teen daardie prys, hulle is beskikbaar teen daardie prys weer sodra jy aanteken op die stelsel. Na die sien van die stelsel was van geen nut, vra ek vir my geld terug. Na 'n paar e-posse waar hulle probeer het om my vry opgraderings aan te bied, en sê dat 91% van hul kliënte was in wins (nie seker hoe hulle sal weet) hulle uiteindelik aanvaar my versoek en ek het my geld terug na 'n dag of twee. Hulle het probeer om jou 'n rekening oop te maak met 'n spesifieke makelaar (kan nie onthou watter een) en ook probeer om 'n truuk deur belowende 'n gratis aflaai van 'n paar ander seine sagteware, wat blyk te wees 'n teken tot 'n ander makelaar, en jy hoef nie te kry enige sagteware af te laai. Alles in ag genome was dit 'n interessante oefening, en as ek my geld terug dit nie kos my niks, maar na my mening is hulle moet vermy word.


No comments:

Post a Comment