Tuesday, September 13, 2016

Binary Options Trading Meld 7-13-15

Binary Options Trading Meld 7-13-15 Daily Binary Options Trading Meld Ek hou my op hoogte van my ambagte op hierdie daaglikse binêre opsies handel log. Kom ons bespreek. Ons sal kyk na my inskrywings en uitgange en my besluitneming / denkproses langs die pad. Gewoonlik maak ek twee ambagte per dag, die 7-9am DAX Strudel Handel en die 9-11 uur FTSE Brunch handel. Ek is lief vir die handel hierdie 2 ambagte, want hulle is terug na terug tydraamwerke en die reëls vir elke strategie is presies dieselfde. Die strategie vir hierdie bedrywe is aan my gegee deur Cam White op sy blog die nuuskierige Trader. Soms neem ek twee of selfs drie posisies op hierdie ambagte as dit sin maak. Fokus op die twee ambagte per dag het 'n paar belangrike dinge aan my gedoen. Verhoed my uit oor die saak. Gefokus my te bemeester 'n handel. Gefokus my op 2 instrumente net die DAX & amp; FTSE. Wag ek gedink hierdie webblad is oor die handel Forex Binary Options? Ons sal daardie te kry, maar vir nou is ek hoofsaaklik handel die DAX en die FTSE. Ek weet oefen gewoonlik handel die 5 min binêre munt pare net vir 'n uur 'n nag. Vandag is die DAX handel gemis ek. Ek het 'n paar nuttelose Army opleiding by te woon wat summier gekanselleer sodra ek daar aankom. Tipiese doeltreffendheid regering. Toe 'n vergadering daarna het my uit om weer in 'n tydige wyse te sien of ek 'n handelsmerk kan neem. Oh well 'n paar keer sy beter nie om dinge te dwing en ek sit op jou hande. onthou die hou van kontant is 'n posisie te. So toe ek uiteindelik in en kyk na die nuus dit is wat ek gesien het. Sleutelwoord: binêre opsies handel log, FTSE 100, DAX, NADEX OK jy so ver nou sy jou beurt gelees het. Gee asseblief vir my 'n kommentaar. Waar dink jy ek kan verbeter. Is daar enige onderhou? Daar was 'n mooi helder dag nuus wys. Ek het gedink die 0900 vergadering kan 'n paar uitwerking op die FTSE het, maar niemand was gevoel. check die Belegging kalender vir die dae nuusgebeure. Ek gewoonlik net het die filter op die kalender om die betrokke geldeenhede kyk en med om hoëprofiel gebeure. Jy kan sodat die opsie filer bo die kalender kies. 9-11 uur FTSE "brunch" Handel Ek maak my uurlikse chat. Ek het gesien dat die Euro Zone weer gestem het om borgtog uit Griekeland vir 'n 3de keer oor die naweek. Ek het geweet dit sou 'n skerp styging veroorsaak in die mark en seker genoeg was daar 'n groot opening gaping tot op daardie nuus. Sorg dat groot groen kers? Daar is jou gaping up. So het die reëls vir die FTSE handel is redelik eenvoudig. As die 9:00 kers groen (lomp) bevestig dan koop die staking net onder die oop van die 09:00 kers. As dit is rooi (lomp) dan verkoop jy die staking net bokant die kers. So hier is ek op soek na hierdie grafiek en alles is vir my te sê ek gaan sien n lomp kers vir die 09:00 kers close. The MACD aanwyser en Stogastiese was 'n verslechtering neiging vorming dui. so ek grawe in die 5m grafiek om te sien wat ek kan kom met so 'n aantreklike staking te verkoop. Terugblik die mark het gedaal tot die 6668 prys en hovered sywaarts met 'n ligte geheel verslaan vir die laaste 'n paar uur. Ek het besluit om staking naaste te die laaste hoë (weerstand) te verkoop voor die val. Jou bestelling is uitgevoer op: Mon 13 Julie 09:30:45 EDT 2015. Die besonderhede van jou wat ooreenstem met die handel, word hieronder getoon vir jou verwysing: Handel Besonderhede: Kontrak: FTSE 100 (September) & gt; 6683 (11:00) Verstryking: Ma 13 Julie 11:00:00 EDT 2015 Regie: VERKOOP Hoeveelheid: 10 Prys: 22.00 Die mark het sy sywaarts aksie. So 40 minute nadat ek hierdie posisie het ek het 'n werkende toestand te 10 meer kontrakte te neem moet die prys styg tot meer gunstige $ 25 wees. Dit is een van my swak punte, pluk 'n goeie toegang en met die geduld om te wag vir dit. My instink sê om dit te stel op $ 30, maar ek sit dit op $ 25. 'N Paar minute later prys gestyg en ek is vol. Jou bestelling is uitgevoer op: Mon 13 Julie 10:09:26 EDT 2015. Die besonderhede van jou wat ooreenstem met die handel, word hieronder getoon vir jou verwysing: Handel Besonderhede: Kontrak: FTSE 100 (September) & gt; 6683 (11:00) Verstryking: Ma 13 Julie 11:00:00 EDT 2015 Regie: VERKOOP Hoeveelheid: 10 Prys: 25.00 Prys voortgegaan om te styg sodat ek het gebruik gemaak en gekoop 'n ander 10 kontrakte. Die 6683 lyn het daardie oggend gehou sedert 0320 uur en ek het nie gedink dit is nou eers breek dit nou. Jou bestelling is uitgevoer op: Mon 13 Julie 10:18:11 EDT 2015. Die besonderhede van jou wat ooreenstem met die handel, word hieronder getoon vir jou verwysing: Handel Besonderhede: Kontrak: FTSE 100 (September) & gt; 6683 (11:00) Verstryking: Ma 13 Julie 11:00:00 EDT 2015 Regie: VERKOOP Hoeveelheid: 10 Prys: 33.50 FTSE 5M Chart by 10:19 So nou is ek in die handel vir 30 kontrakte teen 'n gemiddelde prys van $ 26,83 'n kontrak. Ek het die geleentheid gehad om in te kry op meer as $ 50 per kontrak op die top van hierdie prys styg. Stel jou voor dat ek die pasiënt om te wag gehad. In plaas van die koop van vroeg. Soos hulle sê agterste oë 20/20 die handel kon maklik gedaal en ek sou gewees het links na 'n laer staking en miskien nie te neem op 'n goeie prys .. As ek kyk na die mark kuifkop en gelukkig begin om te val. Dit is nog 'n goeie ding oor hierdie handel. Dit eindig as die oggende handel begin afneem vir die etensuur. Net toe ek 'n sug van verligting geslaak blaas dit begin om te terug aan die hoof. Dit was 'n bietjie te naby vir gemak so ek het wins vir $ 340 met 4 minute oor tot vervaldatum. Wat ek opgelet later regtig geruk my ketting. Op die grafiek bo die prys lyk ongemaklik naby aan my staking. hierdie het my senuweeagtig te kry en sluit my handel vroeg vir minder as die helfte van wat ek sou verdien het ek gehou op te by verstryking. Jou bestelling is uitgevoer op: Mon 13 Julie 10:55:59 EDT 2015. Die besonderhede van jou wat ooreenstem met die handel, word hieronder getoon vir jou verwysing: Handel Besonderhede: Kontrak: FTSE 100 (September) & gt; 6683 (11:00) (26,83 $ - $ 14,50) 20 = $ 246,6 Bruto Jou bestelling is uitgevoer op: Mon 13 Julie 10:56:03 EDT 2015. Die besonderhede van jou wat ooreenstem met die handel, word hieronder getoon vir jou verwysing: Nadat ek hierdie handel het gesluit wip ek tussen die uurlikse grafiek en die 5 min grafiek. Toe ek terugkom op die 5m grafiek wat ek my sien geskok .. Daar is geen manier wat ek moet uit gesluit het dat handel! Ek basies geskroef myself uit 'n ander $ 400. Volgende keer sal ek nader kyk na my grafiek te neem. Ek weet nie hoekom die zoom was by die ander vlak die hele handel, maar dit was nie. My staking was nooit in gevaar.


No comments:

Post a Comment